איך נולדה התוכנית?

את תוכנית Bluedot 360° פיתחנו בסטודיו בעקבות שנים של ניסיון בעבודה עם לקוחות רבים ומגוונים ולאחר שהבנו את הצורך המשותף לכולם יחד כאחד:
חשיפת מקסימלית למותג שלהם אל מול קהל היעד הרלוונטי במטרה להביא למקסימום תוצאות.

about360_logoSketchהניסיון מלמד אותנו שהדרך לייצר חשיפה מקסימלית שמביאה תוצאות עוברת במספר תחנות.
והיום כבר לא מספיק לבצע תהליך מיתוג נכון או להשתמש בפלטפורמה אחת לקידום ושיווק המותג - אלא יש צורך לייצר פעילות מקבילה במספר פלטפורמות שיווקיות אשר נשענת על אסטרטגיה שיווקית נכונה ומבוססת על מיתוג ויזואלי נכון של המותג.

הזמן ואחידות המסר הם גורמים קריטיים בתהליך והחשיבות שלהם רבה.
פיזור העבודה במספר תחנות וגורמים לשלבים השונים בתהליך יוצרת פיזור וחוסר אחידות במסר, מה שבא לידי ביטוי במסרים שאינם אחידים, קמפיינים שאינם מבוססים על שפת המותג, שיח ברשת שאינו תואם את רוח החברה ועוד.

איחוד התהליכים וניהולם במקום אחד מייצרים השפעה מכרעת על הצלחת התהליך והאפקטיביות שלו, ומייצרים מצב בו המיתוג על כל השפעותיו באים לידי ביטוי בכל המסרים השיווקיים והתקשורתיים. וזהו למעשה הפתרון שמספקת התוכנית שפיתחנו.

מהי התוכנית בעצם?

Bluedot 360° היא תוכנית שיווקית שמקיפה את המותג והלקוח הפוטנציאלי מכל הכיוונים ומכאן מגיע השם שלה.

התוכנית מכסה את כל האספקטים השיווקיים של המותג, ואותם אנחנו מחלקים לשני כיוונים עיקריים: המיתוג והנראות האחידה מצד אחד, והשיווק והפרסום בדיגיטל מהצד השני.

שני כיווני התוכנית משולבים יחד והאחד לא עובד בלי השני.
אם יש מותג מוצלח עם נראות אחידה ומצוינת שלא עבר שיווק כהלכה – אף אחד לא ידע שהוא קיים והמיתוג המוצלח של המותג לא יביא את התוצאות שלשמן הוא נוצר.
לעומת זאת, מותג שעשוי לא טוב וללא נראות אחידה ייצור בזבוז זמן, משאבים וכסף רב על פרסום, שהיו נחסכים אם השיווק והפרסום היו מתבצעים על מותג נכון שמזוהה לאורך זמן בקרב קהל היעד ומביא לתוצאות הרבה יותר טובות ובעלויות הרבה יותר נמוכות.
השילוב של מיתוג נכון ונראות אחידה – יחד עם תהליך שיווק ופרסום מדויק – מביאים יחד לתוצאה שבה השלם הרבה יותר גדול מסך חלקיו.

למי מתאימה התוכנית?

לכולם. לא משנה גודל החברה והיקפה ולא משנה באיזה שלב של התהליך היא נמצאת – אם בעת הקפיצה למים או שכבר באמצע הדרך.
הניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו להתחבר ללקוחות שמגיעים אלינו בכל שלב, ואנו מתמחים בזיהוי החולשות והחוזקות של המותג, היכן צריך שיפור, חיזוק, או לפעמים גם להתחיל מהתחלה, על מנת להביא למקסימום תוצאות.

איך עובדת התוכנית?

תוכנית Bluedot 360° עובדת בשני תהליכים מרכזיים.
התהליך הראשון הוא גיבוש המותג והוא:

מיתוג ונראות אחידה

מיתוג הוא התהליך בו המותג החדש נוצר, בו אנו מחליטים יחד איתכם מה הערכים המרכזיים שלו ומפתחים את הזהות המותגית שלו. נותנים לו שם, מעצבים לוגו, מגדירים את קהל היעד ומעצבים את כלל הנראות הויזואלית והשפה הגראפית שלו בהתאם למסרים אותם נרצה להעביר. הזהות המותגית והנראות הויזואלית צריכה להתאים ללוגו כמובן, להיות עקבית וללוות את המותג לכל אורך הדרך, בדברים הקטנים והגדולים כאחד.

איך זה בא לידי ביטוי? אחרי שעיצבנו את הלוגו הנכון, אנחנו מתחילים בכרטיס הביקור ומסמכים משרדיים חשובים נוספים כמו נייר מכתבים, חתימות למייל, פנקסי חשבוניות, מעטפות, שילוט ועוד. משם אנחנו ממשיכים לעיצוב החומרים השיווקיים הראשוניים ובהתאם לצורך של העסק – עיצוב ומיתוג של אריזות ומוצרים, מוצרי אינטראקטיב שונים כמו מצגות או סרטונים להצגת העסק ועד מיתוג אירועים ואירועי השקה בפרט והכל בשפה גרפית אחידה ובהתאם למותג שגיבשנו.

בסיום התהליך הראשון המותג והנראות הגרפית שלו קיימים ומבוססים ואפשר כבר להתחיל לעבוד.
אך התוכנית לא מסתיים כאן. למעשה, מהשלב הזה, אנחנו עוברים לתהליך השני בתוכנית:

פרסום ושיווק בדיגיטל

אז איך מנצלים את הדיגיטל לקידום המותג? לפני הכל חשוב לתכנן ולבנות אסטרטגיה, בלעדיה אין טעם להתקדם ולבצע למהלכים אקראיים.
אנחנו נעזור לכם לתכנן את האסטרטגיה המתאימה ולבחור עבורכם את הכלים הנכונים לקידום המותג שלכם ברשת. בין היתר באמצעות אתר אינטרנט שיווקי/מכירתי חדש (או שדרוג האתר הקיים), דף נחיתה או מיניסייט לקמפיין, ניהול התקשורת השיווקית והפעילות במדיה החברתית, שליחת דיוורים שוטפים למועדון הלקוחות, קמפיין פרסום PPC בגוגל ועוד.

בכולם ללא יוצא מן הכלל יש להשתמש בשפה הגרפית של המותג ולהתבסס עליה. שימוש נכון בפלטפורמות השונות תוך היצמדות לערכי המותג תהפוך את המותג לזכיר, תגדיל את ביטחון הגולשים והמתעניינים בו ותעורר את הרצון שלהם לפנות דווקא אליו ברגע האמת.

השילוב הנכון של הכלים הנכונים לפרסום בדיגיטל יחד עם שילוב הנראות האחידה – הם אלה שמייצרים את התוצאות הגבוהות ביותר ומייצרים החזר השקעה גבוה הרבה יותר לטווח הארוך ומותג יציב, מוכר ואהוב. כזה שכולם מדברים עליו.


מוכנים לצאת לדרך? השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם:

מוכנים לצאת לדרך? השאירו פרטים ואנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם:

Bluedot 360 - השירותים שלנו:

פרסום דיגיטלי
מדיה חברתית
בניית אתרים
אינטראקטיב
עיצוב לדפוס
מיתוג ותדמית

Bluedot 360 - השירותים שלנו:

מיתוג ותדמית
עיצוב לדפוס
אינטראקטיב
בניית אתרים
מדיה חברתית
פרסום דיגיטלי