החצי השני במעגל, 180° המעלות הנותרות מתוך תהליך ה-360°.
תהליך הפרסום והשיווק בדיגיטל מכוון לכלל הפעילות השיווקית והנראות ברשת, פעילויות הכרחיות נוכח העובדה שרוב האוכלוסייה מחוברת לאינטרנט ברמה היומיומית והלקוחות הפונטציאליים נמצאים שם.
על מנת שלא להתפזר ועל מנת שלא להשקיע משאבים וכספים רבים שלא מביאים תוצאות - את תהליך הפרסום והשיווק חשוב מאוד להתחיל בתכנון האסטרטגיה ואנו נבחר יחד איתכם את הכלים הנכונים והמתאימים ביותר על מנת לקדם את המותג שלכם בדיגיטל, והכל באמת לתקציב ובמטרה להשיג את המטרות והיעדים השיווקיים.

אילו כלים קיימים? הכלים העומדים לרשותינו בפרסום ובשיווק בדיגיטל הם רבים ומגוונים. החל מאתר אינטרנט שלם או מיניסייט ייעודי לקידום מסר שיווקי ממוקד, דרך שיווק באמצעות ניהול התקשורת השיווקית ברשתות המדיה החברתיות השונות, ועד למגוון פלטפורמות הפרסום הקיימות, בין היתר: רשת החיפוש של גוגל, קמפיינים חברתיים בפייסבוק וכמובן שיווק ושמירה על קשר עם הלקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני.
חשוב לבחור את הכלים בצורה נכונה ולהשתמש בהם בתזמון הנכון ובשלבים המתאימים. בנוסף חשוב לזכור שגם ובמיוחד בדיגיטל, שם החשיפה גבוהה ולזמנים קצרים, חשוב להיצמד לשפה הגרפית ולעשות שימוש בערכי המותג. רק כך יהפוך העסק שלכם למותג זכיר, שהגולשים זוכרים, מכירים ומגבירים את תחושת הביטחון בו - מה שבסופו של דבר יביא את התוצאות הרצויות מהמקמפיין ואת הלקוחות החדשים עד אליכם.

בניית אתרים

בניית אתרים מנצחים המותאמים לגלישה אופטימלית בדפדפנים השונים, במובייל ובפלטפורמות נוספות.

מדיה חברתית

ניהול המדיה החברתית במגוון האתרים הקיים באופן שיביא לפרסום ופעילות שוטפת שבסוף תתורגם למכירות.

פרסום אונליין

השירותים שיביאו את המותג שלכם ישירות אל הלקוחות באמצעות מגוון פלטפורומות הפרסום הקיימות.